Túrós könnyű sütemény

2014.02.12. 21:59

   Pár napja lapul a hűtőben a friss tehéntúró, keresgéltem recepteket is, csak az idő volt kevés a sütemény elkészítéséhez. Ahogy mindig lenni szokott, rengeteg recept elolvasása után, saját fantáziámat engedtem szabadra és megsütöttem végre. 

   Hat tojásból könnyű vaníliás piskótát sütöttem, félretettem hűlni. A körülbelül nyolcvan deka tehéntúrót simára törtem, cukorral, vaníliával kikavartam, hozzáadtam negyed liter tejszínből készült habot és mixerrel jól összedolgoztam. A piskótalapot kettészeltem és a túrókrémmel megtöltöttem. Minden szelet tetejére egy szem meggy került.

   Már elfogyott. :(

page1blog_4.jpg

                        http://indafoto.hu/The_family/turos_suti   

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr815811771

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.02.13. 10:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása