Vasárnap

2011.10.23. 12:00

  Vasárnap. Ködös, hideg a reggel. A fiúk is itthon, a kicsi unatkozik, a nagy a hűtőt nyitogatja, én meg nyugodnék. Kitaláltam, hogy üthetek két legyet egy csapásra. Kiflit sütök nekik, most virslit teszek bele. A kicsi segít gyúrni, a nagy jóllakik, megvan a közös időtöltés, utána mindenki elégedett.

  A sós kiflihez van egy alaptésztám amit könnyen el lehet készíteni, azt szoktam variálni különféle töltelékekkel. A virslik végeit levágtam, centis távolságban bevagdostam, az lesz a töltelék. 

   

 

 

 

   Recept: 1 kg liszt, 2 egész tojás, 1/2 l tejben, csipetnyi cukorral felfuttatott 70g élesztő, 200 ml olaj, 3 kiskanál só. Ezeket jól összedolgozzuk és rögtön lehet formálni, nem kell keleszteni. A kifliket felvert tojással bekenem, szép fényesek lesznek sütés után. Húsz darab lesz ebből az adagból. Reszelt sajttal szórtam meg.

  

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr523323595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adora 2012.01.09. 21:01:08

Új képeket pakoltam ide. Finom volt. :)
süti beállítások módosítása