Vacsora

2011.11.03. 20:31

  Gyorsan kellett vacsorát készíteni. A srácok, mint általában, lesték mi alakul. Mire észbekaptam a hozzávalók megcsappantak. Tonhalas krém valami akart lenni. 

  Négy tojást megfőztem, a kicsi megpucolta szépen. A főtt tojás illatára a nagy is odakerült, az eredmény minusz két tojás. A főtt sárgákból meg egy nyers tojássárgából kis olajjal majonézt készítettem, belevágtam apróra egy hagymát, hozzákevertem egy tonhalkonzervet. A fehérjéket belereszeltem. Hagymakarikákkal emeltem a kissé mosott színű krém látványát.hal.JPG 

  Apróbojtorjánból és mentából főztem mellé citromos teát. Már el is fogyott minden. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr533351251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása