Képek keretben

2011.12.29. 21:15

  Láttam netes kóborlásaimban, keretben összevágott képeket. Mint minden új dolog, elkezdett motoszkálni a fejemben, hogy is kell összerakni. Mivel alaposan nem ismerek egy képszerkesztőt sem, erre-arra kérdezősködtem. Ajánlották az Adobe Photoshop CS2 programot, meg is volt nekem a gépen, de nagyon bonyolultnak tűnt. Sok időm nincs tanulgatni, meg kísérletezni, azonnali eredményt akartam. Olyan programra gondoltam , ami kész sablonokat tartalmaz, ahova egyszerűen be tudom illeszteni a képeket és persze ingyenesen letölthető. Újabb kérdések után ezt a progamot néztem meg: PhotoScape.

  Angol nyelven töltöttem le, de olyan egyszerű, hogy olvasni se kellett. Rengeteg sablont, keretet tartalmaz, elsőre összaraktam egy almás képet, alig pár perc alatt. Ez való nekem.

  Ha érdekel, innen letölthető:http://www.photoscape.org/ps/main/download.php

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr233505325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása