Málé

2012.02.12. 19:20

   Munkából jövet benéztem anyuékhoz. Édeskés vaníliaillat csalogatott a konyhába. Anyu pont szeletelte a málét. Idegenkedve néztem, gyerekként ettem utoljára, nem szerettem. Éhes voltam, finoman gőzölgött, egye fene, megkóstolom. Teljesen más volt mint amire emlékeztem, omlós, zamatos, vaníliás-citromos. Hamar bekaptam pár szeletet, tejjel lenyomtattam. Anyu a maradékot gondosan odacsomagolta a fiúknak.

http://indafoto.hu/The_family/male/page/1                                                                     

   

 

 

 

 

 

 

  Recept: 1 csésze máléliszt, 1 csésze finomliszt, 1 csésze búzadara (gríz), 1/2 csésze olaj, 1 1/2 csésze tej, 1 egész tojás, 1 sütőpor, 1 vanília, citromhéj, 1 csésze cukor (elég fele is, túl édesnek tűnt). Mindent összekeverünk és 25-30 percig sütjük.

Jókedvet a készítéshez. :)           

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr434097859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása