A gének játéka

2012.03.25. 15:47

  

Tizenegy napja ültettem el a búzát, abban a reményben, hogy húsvétra lesz egy egybefüggő zöld fészekszerű valami belőle. A búzaszemek egyformák voltak, a föld viszonylag egyenletesen osztódott reájuk, öntöztem szépen, az ablakban a tálcát ugyanúgy minden oldalról érte a napfény, néha forgattam. Biztosítottam az esélyegyenlőséget a kis búzaszemeknek, mégis huncutul megtréfáltak, nem bújtak-nőttek egyformán. Hol a baj?

  Mi sem vagyunk egyformák, ez az úgymond kísérlet is bizonyítja.

  Csak a gének lehetnek a hibásak, hogy a búzaszemek nem tudtak egyformán élni a természet adta lehetőségekkel.

  Tizenkét nap van húsvétig, elegendő idő egy újabb kísérletnek. :) 

http://indafoto.hu/The_family/image/14946845-f0100065/user

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr64338626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adora 2012.04.08. 21:34:11

A második próbálkozás: két napig áztattam a búzát, újnyi vastag rétegben tettem a tányérba, kis földet szórtam rá. Öntözgettem, szépen fejlődött, pont jó lett tíz nap alatt. :)
süti beállítások módosítása