Feketetó 2012

2012.10.16. 22:29

M 207777.JPG  Megígértem tavaly magamnak, hogy újra elmegyek a feketetói vásárba. Itt élek tizenkilenc éve, most látogattam el harmadszor a híres vásárba. Sokszor egybeesett a szüret idejével, azért nem is vettük tervbe a piacozást, de mostanában előbb szüretelünk, az időjárás vagy ki tudja mi miatt, így szakíthatunk időt a bámészkodásra is.

  Kiállított tárgyakat fényképeztem tavaly is, idén szerettem volna élettel teli képeket készíteni, de ez csak részben sikerült. Ezzel a géppel nehéz jó portrékat, hangulatos pillanatokat fényképezni. Nem mintha tudnám, milyen lehet vagy hogyan kell egy jobb fényképezőgéppel. Arra még várni kell, de majd egyszer...

  Vonattal utaztunk, egész napunkat rászántuk a kóborlásra. Borongós, hideg idő volt, kora délutánra el is eredt az eső. Szédületes volt, a szó szoros értelmében, a tömeg, a rengeteg látnivaló, a kanyargós sorok, óriási ruhakupacok, ócska cipőhalmok, gyorsételes sátrak, illatok, forgatag. Próbáltam megragadni ezt-azt, amit érdekesnek találtam.

  Böngészni itt lehet: http://indafoto.hu/The_family/feketeto_2012

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr264853086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása