Vissza a konyhába - Birsalma

2012.11.19. 20:02

  Birsalmát szedtünk egy sétánk során. Aprók, férgesek, bibircsókosak. Az idei szárazság nekik se kedvezett.

  Lemostam róluk a szöszpöszt, és feldaraboltam héjastól, csak a rossz részeket és a magházukat vágtam ki. Volt hat körtém is, azokat meghámoztam, felszeleteltem. A gyümölcsszeleteket a kuktába raktam, felöntöttem annyi vízzel amennyi majdnem ellepte, és húsz perc alatt puhára főztem. Ez lekvár alap lehetne, de túl leveses, így leszűrtem a lé egy részét. A gyümölcsöt pépesítettem, cukrot adtam hozzá, összefőztem, kis szalicil és ment az üvegbe, majd száraz dunsztba. A megmaradt levet is megédesítettem cukorral, finom szörp készült belőle.pagealma22.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr364915326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása