Adventi koszorú

2012.12.01. 21:40


11.JPG  Holnap advent első vasárnapja. Idén is elkészítettük az adventi koszorút, abból ami kéznél volt. A gyertyákat megvettük, a fenyőágat a párom hozta, toboz, dió, szalag maradt tavalyról.

  Régi megunt körömlakkal átfestettem a tobozokat meg a diókat, egy tálcába a fenyőágacskákból fészket raktam a gyertyáknak, amiket egy műanyag láncvédőre csavaroztam. (mire jó egy bicikli láncvédő)

  Innen már alakult, arany szalagból kis masnikat kötöttem, gombostűvel odafogtam a gyertyákhoz, a tobozokat csillogó-villogóval összefontam, a fészek közepére helyeztem, körbe a négy dió és készülhettek a fotók.

sz 1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr744942011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása