Ilyenek vagyunk...

2013.01.11. 12:43

   Próbálom megérteni, megmagyarázni magamnak egyes emberek viselkedését.       Alig sikerül.

   Hosszabbítani szerettem volna a betegszabadságomat, most már itt, helyben. Figyelmeztetett a családorvos, hogy problémák lesznek, mivel nem ide mentem megműttetni magam és orrolni fognak rám. Megenni nem fognak, a szabadság kell, de azt nem gondoltam, hogy ennyire megaláznak.

   A száraz valóság az, hogy még be se kerültem az orvos elé, már szép szavakkal helyrerakott, úgy látatlanba. Az aszisztensnő bevitte a papírjaimat. Kis időre az orvos ideges hagját hallom kiszűrődni, hogy mit képzelek, hogy van bátorságom további betegszabadság napokat kérni. Jól kezdődött, de volt még folytatás is. 

   Behívtak. Mondja az orvos vetkőzzek, lássa a heget. Nézi. - Ez műtét? Hát nem vagy felvágva nyakig!

   Nem vagyok, hálistennek, gondoltam magamban. Kezdeném magyarázni a munkahelyem, hogy télen hideg van, rossz a fűtés és egy ideig vigyáznék magamra, meg ne fázzak. Erre rámmordul, hogy nem fogom én ellopni a sapkájukat is, közben meg forgott körülöttem hangoskodva.

    -Puff neki!- vágta volna rá néhai nagymamám, de én nyugodtan ránéztem és kértem, ha lehet hosszabbítsa a szabadságot. Két-három lehengerlő mondat után, amit még a fejemhez vágott, nagy nehezen iratott pár napot és hozzáfűzte, hogy ilyesmivel ne merjem zavarni.

   Az én naiv fejemben nem így zajlik egy orvosnál tett látogatás. Valahogy másképp képzelem.

   Bemegyek, megkérdi mi járatban vagyok, meghallgat. Utána normálisan, anélkül, hogy bárminek nevezzen vagy jellemezzen, elmondja az ő elképzelését, tud-e segíteni vagy nem és azt tudomásul veszem. 

   Hova, merre tűnt belőlünk a megértés, a tapintat, a tisztelet? 

   Szomorú.

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr695011971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása