Sulyok

2013.01.30. 15:03

   Kevés tárgyhoz kötődök. Némelyik fontos, de egyik sem nélkülözhetetlen.

   Láttam faragott sulykot, dísznek valót. Magamban elképzeltem milyen szép és jó volna a falra, a konyhába. Lelkemben megőriztem a képét, a szépet, a jót és amit akkor gondoltam. 

sz 527-horz1blog.JPG

   Az élet úgy hozta, hogy most már ott díszeleg a falon, a festett tányér mellett. Tetszik. Értékes. Helyi, híres faragóművész munkája. Feleleveníti a régen elfeledett ruhasulykolást. Számomra más eszmei értéke is van. A faragott sulykot cserébe kaptam két, a templomról készült füzetemért és örömmel tölt el, hogy más is megkedvelte kezdő próbálkozásomat.

http://indafoto.hu/The_family/sulyok/page/1

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr295052776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása