Szegény ember vízzel főz...

2013.02.19. 19:28

   Sokszor megtörténik, hogy hirtelen kell valamit azt asztalra varázsolni. Ma is így volt. Gyorsan átfutom gondolatban mi van itthon, mindig abból indulok ki, és ha elég éhes is vagyok hozzá, viszonylag könnyen kitalálom az ebédet. 

   Egyszerű grízgaluska levest készítettem. Két közepes murkot vékony csíkokra vágtam, kis olajon megpároltam, felöntöttem 3 liternyi vízzel, sóval és pici delikáttal ízesítettem. Amikor a murok megfőtt, beleszaggattam a grízgaluskákat. Pillanatok alatt megfőttek, kövérek, puhák lettek.

   Grízgaluska (ahogy anyu szokta, hogy sikerüljön): két egész tojást villával felverünk, keverünk hozzá búzadarát, annyit, hogy amikor keverjük, a massza a tányérral együtt elforduljon. Pihenni hagyjuk 10 percig, hogy a dara magába szívja a tojást, majd ha szükséges még adagolunk hozzá darát, de most már óvatosan, keveset. Vizes kanállal egyforma galuskákat szaggatunk a fővő levesbe.

sz 918.jpg    Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr295092501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása