Melegház - a betolakodó (7)

2013.05.12. 22:07

   A héten kiszedtem teljesen a retket a fóliasátorból. A saláta is fogy, a hagyma is szedésre kész. A spenótot kétszer szedtem le. Lassan ültethetem a paradicsomot, paprikát a felszabadult területre. El is kezdtem, de amit este elültettem, reggelre valami kirágta. Lótetű költözött a melegházba.

Fényképek 2013 022.JPG

   Nem szeretek vegyszereket használni benne, de a lótetű ellen mást hirtelen nem tudtam kitalálni, csak a mérget. Felszínre is került a betolakodó.

Szerző: Adora

1 komment

Címkék: melegház

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr445297294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adora 2013.07.06. 10:48:16

Olvastam valahol, hogy a lótetű nem is lótetű, hanem lótücsök és hibás a lótetű elnevezés.
Utánanéztem:
hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%B3t%C3%BCcs%C3%B6k
süti beállítások módosítása