Kusza sorok egy papírlapon. 

   Rendet raktunk a tavalyi betelt füzetek között. Némelyiket kinyitottam, olvasgattam. Megakadt a szemem egy helyesírási hibákkal tele oldalon, de nem azok sokaságán merengtem el, hanem a lejegyzett gondolatokon.

page1b_1.jpg                                     

                         Én más vagyok, te más vagy, ő más

 

     Az emberek nem egyformák. Különböznek egymástól a külsejükben és abban is, ahogyan gondolkodnak, beszélnek és cselekednek. Az emberek közötti különbség természetes dolog: minden ember egy világ. Belőled is csak egy van, más vagy mint a többi ember. Különbözünk egymástól és hasonlítunk egymáshoz. Egymást elfogadjuk és megbecsüljük. Ahhoz, hogy jobban megismerjük egymást, először önmagunkat kell megismerjük.

 




						

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr535548321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása