A sátor

2015.10.27. 04:37

  Nem szónokolok. Elmesélem.

  Idén először sikerült háromszor is beültetni a fóliasátrat. Ásó, kapa, öntöző és kétkezi munka. Ez kellett hozzá... no meg egy jó adag megszállottság. 

  Február 7-én került be a hagyma, retek, saláta. Áprilisban szedtük. 

  A felszabaduló helyekre káposzta és paradicsom magot ültettem április 21-én.

  Május 17-én megkezdtem a palántok ültetését.

  Június 8-án befejeztük a fóliasátor bővítését. Dupla terület, dupla munka, dupla öntöznivaló. 

  Június 10-én beültettük az új részt. El voltak nőve a palántok, de szépen fejlődtek és sok termést hoztak.

  Június 19-én megjelent az első kisparadicsom és 29-én javában fogyasztottuk.

  Október 5-én a fodros kel palántok a kiültetésre vártak, a saláta zöldellt.

 Október 25-én virul a fodros kel. A tavalyi tapasztalatomból tudom, hogy nem fog kifagyni és egész télen szedhetjük a leveleit. A bővített részben még mindig él a paradicsom.

  Egy négytagú családnak bőven elég a termés, no meg a munka is.   

   http://indafoto.hu/The_family/meleghaz_2015

A bejegyzés trackback címe:

https://adora.blog.hu/api/trackback/id/tr838025138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása